زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 12:43 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





با سایت ما همه چیز را بدانید
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 452
نویسنده پیام
parham-nik آفلاین


ارسال‌ها : 10
عضویت: 24 /7 /1390
سن: 17

تشکر شده : 1
توقف استقلال مقابل راه اهن

توقف استقلال مقابل راه اهن

ديدار تيم هاي فوتبال راه آهن و استقلال تهران در چارچوب هفته دهم ليگ برتر فوتبال ايران با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.ديدار تيم هاي استقلال تهران و راه آهن در چارچوب هفته دهم ليگ برتر فوتبال ايران، در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد. در ابتداي اين بازي اين تيم فوتبال استقلال تهران بود كه موقعيت هاي خطرناكي را بر روي دروازه راه آهن شهرري ايجاد كرد و ضربه فرهاد مجيدي در دقيقه يك به وسيله ميرهاني هاشمي از روي خط دروازه بازگشت داده شد.

با گذشت دقايقي از بازي اين تيم راه آهن شهرري بود كه صاحب توپ و ميدان شد و موفق شد در دقيقه 4 بازي دروازه استقلال را به وسيله عليرضا عباسفرد باز كند كه اين گل از سوي كمك داور بازي آفسايد اعلام شد.

در دقيقه 15 بازي داور اين ديدار ضربه پنالتي را به سود راه آهن اعلام كرد و حسين كاظمي بازيكن اسبق استقلال اين ضربه را روانه دروازه سيد مهدي رحمتي كرد كه دروازه بان استقلال موفق به مهار آن و توپ هاي برگشتي شد اما در نهايت با غفلت مدافعان استقلال دروازه رحمتي به وسيله عباسفرد باز شد.

نيمه دوم اين بازي نيز با برتري استقلال آغاز شد و اين تيم موقعيت هاي زيادي را بر روي دروازه راه آهن ايجاد كرد.

در دقيقه 75 اين بازي فرهاد مجيدي كاپيتان استقلالي ها با يك سانتر زيبا باعث شد تا مجتبي جباري با يك ضربه سر دقيق دروازه حسن رودباريان را باز كند. با به ثمر رسيدن گل تساوي اين ديدار، استقلالي هاي ميل بيشتري به گلزني نشان دادند و بارها موقعيت هاي خوبي را برروي دروازه راه آهن كه از نظم تيمي خوبي برخوردار نبود ايجاد كردند.

با تقسيم امتيازات در اين ديدار استقلالي ها با 20 امتياز در رده دوم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال ايران قرار گرفتند.


یکشنبه 24 مهر 1390 - 21:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | توقف استقلال مقابل راه اهن | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS